Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » VOJVODINA » Cirkus liga




 Page 1 of 18 [ 176 posts ] Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Next



Author Message
 Post subject: Pravila Cirkus lige
 Post Posted: July 29th, 2011, 1:16 am 
Offline
A(d)min / Cirkus titula (1), Cirkus Kup (0)
A(d)min / Cirkus titula (1), Cirkus Kup (0)
User avatar

Joined: January 2nd, 2009, 4:05 am
Posts: 18882
Primer:
( u zagradi se nalaze crne oznake koje su dozvoljene da koristi igrač koji tipuje nakon svog protivnika i crvene, koje nisu dozvoljene )

Partizan - Metalac 1 ( "1", "x", "2", "0-1", "2-3", "4-6", "7+" )
Jagodina - Mladost 2-3 ( "1", "x", "2", "0-1", "2-3", "4-6", "7+" )
Novi Pazar - Javor 2 ( "1", "x", "2", "0-1", "2-3", "4-6", "7+" )
Spartak - Radnik 0-1 ( "1", "x", "2", "0-1", "2-3", "4-6", "7+" )
Vojvodina - Čukarički 1, x ( "1", "x", "2", "0-1", "2-3", "4-6", "7+" )
Rad - Voždovac 1 ( "1", "x", "2", "0-1", "2-3", "4-6","7+" )
Borac - Radnički Niš 4-6 ( "1", "x", "2", "0-1", "2-3", "4-6", "7+" )
OFK Beograd - Crvena zvezda 2-3 ( "1", "x", "2", "0-1", "2-3", "4-6", "7+" )

Bonus par ( bilo koji od ponuđenih osam parova ):
Spartak - Radnik 1:0 :klovn: ( protivnik može da pogađa sve rezultate osim 1:0 na pobedu Spartaka. U suprotnom mu se neće ubeležiti pogodak na ovom susretu. )

-----------------------------------------------

PRAVILA IGRE:

1.1. Oznake za tipovanje - Svaki igrač ima mogućnost da na ponuđene parove ( Jelen Superlige ) tipuje na konačan ishod utakmice ili na broj golova. Ukoliko tipuje na konačan ishod dozvoljeno je koristiti ponuđene oznake: 1 / x / 2, a ukoliko tipuje na broj golova: 0-1 / 2-3 / 4-6 / 7+.

1.2. Koliko oznaka se može koristiti - Igrač koji prvi tipuje ima mogućnost izbora da li će na svaki od parova tipovati na konačan ishod utakmice ili na broj golova. Dakle sam bira na koji će par da primeni jednu od dve vrste tipovanja s tim što ne sme da upotrebi više od 4 oznake za broj golova i 4 oznake za konačan ishod meča. Jedini izuzetak je kada domaćin igra dvoznak i tu može da upotrebi dva znaka, ali samo iz grupe za konačan ishod meča: 1 / x / 2, ili grupe za beoj golova: 0-1 / 2-3 / 4-6 / 7+. ( Primer: "1x", "12", "x2" ili "0-1 i 2-3", "0-1 i 4-6", "0-1 i 7+", "2-3 i 4-6", "2-3 i 7+", "4-6 i 7+" ).

1.3. Kako se tipuje – Igrač koji prvi tipuje treba da obrati pažnju na pravila igre ( ne koristi više od 4 oznake za broj golova i 4 oznake za konačan ishod meča, domaćin ima mogućnost dvoznaka, različite vrste znaka koristiti na Crvenu zvezdu i Partizan i u devetom dopunskom paru po izboru se pogađa tačan rezultat ). Njegov protivnik ne sme da koristi isti znak na parovima na kojima je to učinio igrač koji je tipovao prvi ( Primer: Ako je prvi igrač na dati par igrao "1", igrač koji drugi tipuje može na tom mestu da upotrebi sve ponuđene znakove za konačan ishod i broj golova osim "1" ). Takođe u dopunskom devetom paru ne sme da prepiše istovetni rezultat za isti meč, jer će se to smatrati greškom u tipovanju ( Primer: Spartak - Radnik 1:0 :klovn: / igrač koji drugi tipuje može da pogađa sve rezultate na sve mečeve osim na pobedu Spartaka od 1:0 ).

1.4. Pogađanje tačnog rezultata - I domaćin i gost imaju mogućnost da u okviru devetog para pogađaju tačan rezultat. Pogađa se tačan rezultat jednog od ponuđenih osam parova iz datog kola. Kao i za ostale pogotke i ovaj donosi jedan poen.

1.5. Korišćenje dvoznaka - Domaći igrač ima mogućnost jednog dvoznaka na mestu po izboru. Prilikom obabira na dvoznak domaćin može da iskoristi bilo koja dva znaka od ponuđenih iz grupe za konačan ishod ili iz grupe za broj golova ( Primer: "1x", "12", "x2" ili "0-1 i 2-3", "0-1 i 4-6", "0-1 i 7+", "2-3 i 4-6", "2-3 i 7+", "4-6 i 7+" ).

1.6. Tipovanje na Crvenu zvezdu i Partizan - Svaki igrač je obavezan da na Crvenu zvezdu i Partizan postavi različitu vrstu znaka. Što znači da ukoliko na Crvenu zvezdu postavi tip za konačan ishod ( "1", "x", "2" ), na Partizan može da postavi jedino tip za broj golova ( "0-1", "2-3", "4-6", "7+" ).
Primer:
Igrač koji prvi tipuje:
Partizan - Metalac 1 ( drugi igrač može da pogađa sve vrste znaka, pa i fikseve, ali ne sme da stavi "1" ).
OFK Beograd - Crvena zvezda 2-3 ( drugi igrač može da pogađa sve vrste znaka, pa i golove, ali ne sme da stavi "2-3" ).


2.1. Ko prvi tipuje - Prognozu je uglavnom moguće postaviti od 10-14 dana pre odigravanja mečeva na koje se tipuje, od trenutka kada administrator ili moderator otključaju dati topik. Nema ograničenja ko prvi postavlja prognozu.

2.2. Zamena domaćinstva - Nije dozvoljena zamena domaćinstva.

2.3. Kada se tipuje na utakmcice u kojima je protivnik pogrešio u tipovanju - U slučaju da igrač prilikom postavljanja svoje prognoze pogreši na nekim mestima, njegov protivnik nije obavezan da sačeka ispravke i može slobodno da postavi svoju prognozu. Na mestima gde su načinjene greške njegov protivnik može da bira na koji način će da tipuje, što će usloviti onog sa greškom da se ravna sa njegovim tipovima i da shodno sa tim ispravlja svoju prognozu.

2.3.1. Greške u tipovanju i ispravke - Svaki igrač ima mogućnost da edituje svoje tipove Cirkus lige u roku od 20 minuta od postavljanja posta. Igrač, koji je tipovao nakon svog suparnika treba da obrati pažnju na eventualne promene u pomenutom periodu, kako ne bi došlo do označenih preklapanja u pravilima igre. Ukoliko se ipak desi da su makar na jedan isti par protivnici tipovali istovetno, postoji mogućnost sve do početka utakmica da se na intervenciju igrača greška ispravi. Ukoliko se to ne učini sankcioniše se igrač, koji je tipovao poslednji. U tom slučaju rezultat glasi minimum 3:0 za njegovog protivnika. Ukoliko je isti igrač imao više pogodaka, toliko ćemo se zračunati u rezultat ( Primer: Ako je imao 5 pogodaka - 5:0). Isto tako, ukoliko neki od igrača prekrši neko od ostalih pravila gubi službenim rezultatom 3:0 ili više, u zavisnosti od broja pogodaka svog protivnika. Ukoliko su oba suparnika prekršila neka od pravila tipovanja, rezultat će glasiti 0:0 i nikome se neće ubeležiti osvojeni bod. Jedino u slučaju ukoliko oba igrača tipuju na istovetan tačan rezultat ( Primer: Oba igrača tipuju Vojvodina - Metalac 2:0 ), igraču koji je tipovao poslednji se neće uračunati eventualni pogodak na tom mestu.

2.3.2. Rezultati u specijalnim okolnostima - Ukoliko igrač ne tipuje, a njegov protivnik pogreši u tipovanju, ovom drugom se pripisuje pobeda službenim rezultatom 3:0, dok se prvom oduzimaju dva boda ukoliko ih ima na svom saldu, jer nijedan igrač ne može da ima negativnih bodova; Ukoliko oba igrača u datom paru ne tipuju u tabeli se beleži rezultat 0:0, oba igrača ne dobijaju bod za remi, a oduzima im se dva boda; Ukoliko oba igrača u datom paru pogreše u tipovanju beleži im se rezultat 0:0 i oboma se upisuje jedan bod.

2.4. Kašnjenje sa postavljanjem prognoze - Svaki igrač je obavezan da tipuje na sve utakmice datog kola. Ukoliko je zakasnio na tipovanje i makar jednog meča igrač može da se uključi u dato kolo pogađanjem rezultata preostalih utakmica, s tim što mu se u konačnom saldu neće uračunati eventualni pogodak/ci na mečeve na koje je zakasnio sa tipovanjem.

2.5. Kazna za propust u tipovanju - Za svakog igrača koji pogreši u tipovanju računaće se da je imao nula pogodaka u datom kolu, dok će se igračima za propust tipovanja oduzimati dva boda. Oduzimanje će se vršiti samo u sklučaju da igrač ima sakupljenih bodova – igrač neće na svom saldu imati minus bodova.


3. Kada se utakmica ne odigra do kraja - Ukoliko je neki od mečeva ponuđenih za tipovanje započet, a usledi prekid, tj. utakmica se ne odigra do kraja, već se o ishodu meča odlučuje za "zelenim" stolom, taj par se eliminiše i neće se uzimati u obzir prilikom sabiranja poena.


4. Bodovanje – Svaki pogodak nosi jedan poen. Nakon završenog kola se pogoci sabiraju i konačan rezultat određuje pobednika duela. Pobeda se vrednuje sa tri boda, remi sa jednim, dok se za poraz ne dobijaju niti oduzimaju bodovi.



5. Sankcionisanje mita i korucije - Ukoliko postoje materijalni dokazi da je neki od igrača Cirkus lige namestio neki od mečeva biće sankcionisan oduzimanjem 12 bodova.



6. Konsultacije - Ukoliko neko od igrača nije siguran da li je prekršio neko od pravila igre može slobodno da se konsultuje sa administracijom sajta u topiku: ”Greške u tipovanju...”
http://www.napredvosa.com/forum/viewtopic.php?f=24&t=336

Topik je takođe namenjen da se igrači obaveste i o eventualnim greškama u postavljanju prognoze, nakon čega bi imali mogućnost da na istom mestu naznače na koji način bi želeli da preprave svoju grešku. Uz to molimo igrače Cirkus lige da tipuju na parove kola redom, kao što je označeno u rasporedu kola, zbog lakšeg snalaženja prilikom sabiranja rezultata.

----------------------------------

Propozicije:
Nakon završenog 30. kola Cirkus Superliga se deli na dve grupe - plej of ( 1-8 ) i plej aut ( 9-16 ). U preostalih sedam kola igrači od 1-8 mesta se bore za titulu, a igrači od 9-16 za opstanak. Iz lige ispadaju 4 poslednjeplasirane ekipe.

Nakon 30. kola Prva Cirkus liga se ne deli, već ostaje celovita. U preostalih 7 kola sastaće se međusobno igrači od 1-8 zauzetog mesta, odnosno igrači od 9-16. Prva četiri igrača obezbeđuju direktan plasman u Cirkus Superligu.

U slučaju istog broja bodova kriterijumi koji određuju bolji plasman su: prvi je međusobni duel, drugi broj ukopnih sakupljenih pogodaka, a treći broj tačnih pogođenih rezultata. Ukoliko i tada bude igrača sa identičnim rezultatima pribećićemo nekoj vrsti žreba, ali po dogovoru sa datim igračima Cirkus lige. Ukoliko se desi da imamo tri ili više igrača sa istim brojem bodova u tom slučaju se pravi mini tabela, gde o plasmanu odlučuju međusobni dueli svih tih timova, dok je drugi kriterijum broj sakupljenih pogodaka, a treći broj tačnih pogođenih rezultata. Ukoliko se dogodi da i ovde postoje dva ili više timova koji imaju identične rezultate takođe ćemo pribeći žrebu.


------------------------------------------------------------------------------

Pravila Cirkus lige ukratko


Možda deluje komplikovano, ali tako izgleda samo zbog ovog suvog pojašnjavanja da bi imali jasnu predstavu kako bi postavili sistem koji bi efikasno funkcionisao.

Suština je da igrači koji tipuju nakon svog protivnika ne smeju u prognozi da upotrebe isti znak na dati par, jer bi se time izgubila draž takmičenja. Dakle...
- Od 8 parova kola, igrač koji tipuje prvi na 4 utakmice pogađa konačan ishod ( "1", "x", "2" ), a na 4 utakmice broj golova ( "0-1", "2-3", "4-6", "7+" ).
- Ukoliko na Crvenu zvezdu pogađa konačan ishod, u skladu s pravilima igre treba da na Partizan pogađa broj golova. S druge strane protivnik može takođe da tipuje na Crvenu zvezdu konačan ishod i na Partizan broj golova, ali ne sme da upotrebi istu vrstu znaka, kao njegov suparnik.
- Domaći igrač ima mogućnost dvoznaka i tu može da koristi sve ponuđene oznake ili iz grupe za konačan ishod ili iz grupe za broj golova.
- Svaki igrač ima mogućnost da pogađa tačan rezultat u okviru devetog - bonus para. Nakon pogađanja 8 parova kola, svaki igrač može da oformi devet par, tako što će da po svom izboru da odabere jedan od tih 8 mečeva i na njega pogađa tačan rezultat. Primer videti u početku ove poruke.


Srećno i neka pobedi najbolji ! :klovn:


Top 
 Post subject: Re: Pravila Cirkus lige
 Post Posted: July 20th, 2012, 12:46 am 
Offline
User avatar

Joined: July 23rd, 2011, 10:54 pm
Posts: 1062
Dakle, predlog je da u novoj sezoni Cirkus lige svakom članu bude dozvoljeno da u tekućem kolu tipuje samo po 4 meča konačnog ishoda i 4 meča broj golova uz naravno pravilo da se na utakmice Zvezde i Partizana različita vrsta tipovanja primenjuje.
Mislim da će ovako tipovanje biti više fer i neizvesnije.

Takođe, vraćam se nekim svojim ranijim predlozima vezano za odnos domaćin-gost.
Mislim da trenutno pravilo fore jednog dvoznaka za domaćina i obaveza tipovanja jednog tačnog rezultata za gosta i nije baš najbolje.

Predlažem sledeća 2 rešenja.

Prvo-Domaćin tipuje 2 tačna rezultata kao bonus, ako pogodi neki dobija bonus poen, a ako ne pogodi svejedno dobija poene za konačan ishod (primer,tipovao je 2:2,a bilo je 1:1) .Što se ovoga tiče bilo bi moguće da domaćin te tačne rezultate stavi i na utakmice na kojima je tipovao broj golova, ali da to naznači (recimo tipovao je 1:1 kao tačan rezultat, a naznačio je da je tipovao i od 2-3 gola što se i podrazumeva naravno iz rezultata 1:1) , u tom slučaju ukoliko se meč ne završi 1:1 već nerešeno nekim drugim ishodom, ne dobija se poen ni za pogođeni konačan ishod.Zato u tom slučaju (tipovanje 1:1 i od 2-3 gola) može da se dobije poen i ako bude 2:0 za neku od ekipa.Naravno, sve bi ovo bilo u okviru pravila 4 na prema četiri o čemu sam gore pisao.Ne bi bilo nikakvih dvoznaka niti bilo čega drugog, gost bi regularno tipovao.

Drugo-Gost pogađa na jednu utakmicu konačan ishod, ako pogodi dobija bonus poen, ali ako ne pogodi bonus poen automatski ide domaćinu.Ovo je sasvim solidna prednost za domaćina i skoro siguran poen viška, a eto gost ako je baš vest i zna znanje, iskobeljaće se.

Inače kada pogledamo dosadašnja pravila, domaćin je imao ogromnu prednost, ali to možda i nije delovalo tako zbog mogućnosti da onaj koji prvi tipuje to uradi dosta jednostrano kao i zbog velikog broja mečeva gde je neko propustio da ostave tipove.
Ako se uvede pravilo 4 na prema 4, prednost domaćina će se itekako poprilično osetiti.

No, zato je tu i treći predlog, da sve ostane isto uz jedino primenu sistema 4 na prema 4, ali uz dodatak kada gost pogađa tačan rezultat, da mu se ako ga ne pogodi, prizna barem pogođeni konačan ishod ako ga ima.
Naravno, ne mora ništa ni da se menja, može i sve da ostane po starom, opcija ima dosta.


Eto, to su neki moji predlozi.


Top 
 Post subject: Re: Pravila Cirkus lige
 Post Posted: July 20th, 2012, 12:54 am 
Offline
A(d)min / Cirkus titula (1), Cirkus Kup (0)
A(d)min / Cirkus titula (1), Cirkus Kup (0)
User avatar

Joined: January 2nd, 2009, 4:05 am
Posts: 18882
Hvala Ice-u na predlozima. Ima li još ko nešto da priloži? Neka odstoji ovo pitanje par dana, razmislite o svemu, pa ćemo da stavimo svim igračima mogućnost da se izjasne.


Top 
 Post subject: Re: Pravila Cirkus lige
 Post Posted: July 20th, 2012, 12:59 am 
Offline
Cirkus titula (1), Cirkus Kup (1)
Cirkus titula (1), Cirkus Kup (1)
User avatar

Joined: July 2nd, 2011, 12:54 am
Posts: 5421
Location: Detelinara
Imam ja neki predlog vezano za tačan rezultat.

Recimo rezultati 0-0 ili 1-0 ili 1-1 da se vrednuju kao 1 a recimo 2-1 pa nadalje da se daje 2 poena. To bi dalo neku draž za pokušajem da se dobije i više od jednog bonusa. Takođe da se možda prizna bar ako se ne pogodi rezultat bar broj golova. E sad za domaćina bi ja stavio po 2 dvoznaka i rešio problem.


Top 
 Post subject: Re: Pravila Cirkus lige
 Post Posted: July 20th, 2012, 1:14 am 
Offline
User avatar

Joined: July 23rd, 2011, 10:54 pm
Posts: 1062
Dva dvoznaka za domaćina bi bila prevelika prednost.
Eto moguće je možda još jedno rešenje, jedan dvoznak za domaćina, plus pogađanje još jednog tačnog rezultata kao dodatni bonus, dakle neka kombinacija prethodno nabrojanih pravilaEto, još jedan predlog (četvrti od mene vezano za domaćinstvo) , ima ih dosta. :D

Ali mislim da bi dva dvoznaka za domaćina ipak bila prevelika prednost.


Top 
 Post subject: Re: Pravila Cirkus lige
 Post Posted: July 20th, 2012, 12:39 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 4th, 2012, 1:10 pm
Posts: 130
Ice, malo komplikuješ :D

Po meni je najbolje ono tvoje 4 na 4, za domaćina 1 dvoznak, a za gosta ako ne pogodi tačan rezultat, da mu se prizna bar 1 poen ako pogodi ishod.

Šta kažete?


Top 
 Post subject: Re: Pravila Cirkus lige
 Post Posted: July 20th, 2012, 1:11 pm 
Offline
A(d)min / Cirkus titula (1), Cirkus Kup (0)
A(d)min / Cirkus titula (1), Cirkus Kup (0)
User avatar

Joined: January 2nd, 2009, 4:05 am
Posts: 18882
Ima tu dosta predloženih novina, ali ovako iz mog ugla mi se čini isto kao i Mackycoolu da bi se mogle dosta isklomplikovati stvari. Ujedno imamo sad tu i poveći broj igrača koji se do sada nisu takmičili, a prisetimo se samo kako je sa sadašnjim pravilima bilo muka pre samo godinu dan :mrgreen:

Ako je već poenta da se malo domaćinu oduzme ta prednost koju ima u odnosu na gosta, onda bih rekao da su nepotrebna ona pravila koje je predložio Ice. Zakomplikovali bi toliko da se sami ne bi snašli. Vrlo efektno i jednostavno se da rešiti stvar sa predlogom Mackycoola, gde bi se gostu uračunao poen na tip za tačan rezultat, ukoliko samo pogodi ishod. To znači da ako gost recimo tipuje 1:0, a rezultat bude 2:1 ili recimo 3:0, da mu se uračunava bod. Ništa se drastično ne menja koncepcijski, a opet bi dobili traženi efekat.

Sa druge strane slažem se sa Iceom da bi trebalo da uvedemo da svaka ekipa ima prava najviše četiri puta da upotrebi tip za broj golova, odnosno ishoda meča. Što kaže Ice, ima onih koji su provalili sistem, pa su prošle sezone sve tipovali 2-3. Neki su tako postali šampioni :mrgreen:

Šta ostali kažu? Ajde malo rasprave, da čujemo viđenje iz različitih uglova, pa ćemo sabrati sve predloge i staviti ih na glasanje...


Top 
 Post subject: Re: Pravila Cirkus lige
 Post Posted: July 20th, 2012, 1:18 pm 
Offline
User avatar

Joined: July 23rd, 2011, 10:54 pm
Posts: 1062
Jesam zakomplikovao pre svega sa količinom predloga.

Ali eto kada sada bolje razmislim, ovaj predlog gde bi se gostu u slučaju nepogođenog tačnog rezultata računao bar pogođen konačan ishod ipak dosta oduzima prednost domaćinu, praktično ostaje odnos dvoznak za domaćina na prema mogućem bonus poenu za gosta za pogođen tačan rezultat.

Stoga sam došao do možda i najboljeg predloga koji ima dosta sličnosti i sa Soderlsomovim uz samo jednu izmenu.

Domaćin da ima pravo stavljanja dva dvoznaka, a gost da pogađa jedan tačan rezultat i ako ne pogodi da mu se prizna bar konačan ishod.

Eto mislim da bi to zaista bilo najbolje, a nije ništa komplikovanije od onoga što je do sada bilo, dodaje se jedan dvoznak i malo olakšava gostu na tom tačnom rezultatu.

Šta kažete na to?
Po meni dva čista dvoznaka i onako kako je bilo po starim pravilima su prevelika prednost za domaćina, izmena starih pravila vezano samo za gosta bi bila premala prednost za domaćina, a ovaj predlog koji sam boldovao je po meni najbolji.

Šta misle ostali, pre svega Stole? :mrgreen:


Top 
 Post subject: Re: Pravila Cirkus lige
 Post Posted: July 20th, 2012, 1:22 pm 
Offline
User avatar

Joined: March 4th, 2012, 1:10 pm
Posts: 130
uglavnom, složili smo se oko dosta toga, samo je pitanje da li 1 ili 2 dvoznaka za domaćina?

pošto ja nekako preferiram 1, ali može i 2, nije neki problem


Top 
 Post subject: Re: Pravila Cirkus lige
 Post Posted: July 20th, 2012, 1:28 pm 
Offline
User avatar

Joined: July 23rd, 2011, 10:54 pm
Posts: 1062
Osnovna stvar je ta da se vidi kolika je u stvari razlika između toga da se gostu prizna bar pogođeni konačan ishod ako već nije pogodio tačan rezultat.
Po novom, gost bi tu imao jedan tip regularan kao i svi ostali tipovi i teoretski on bi čak mogao da osvoji 9 poena (ako ništa drugo ne bi kao ranije imao situaciju uglavnom ništa,a možda sve) što domaćin ne bi mogao već samo 8.Zato to ne sme biti tako, pogotovo jer domaćinu je olakšano pogađanje na samo jednom meču što uvek može i da se izjalovi.

Dva dvoznaka uz ovu privilegiju gosta su prava stvar.I dalje domaćin ne bi mogao da ima više od 8 poena, ali bi mu malo bilo olakšano pogađanje.


Last edited by ice on July 20th, 2012, 1:29 pm, edited 1 time in total.

Top 
Display posts from previous:  Sort by  
 
 Page 1 of 18 [ 176 posts ] Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Next




Board index » VOJVODINA » Cirkus liga


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron